måndag 21 mars 2022

Nya ljudböcker 2022







Jag har alltid älskat att lyssna på ljudböcker

Jag började aktivt att lyssna på ljudböcker 2017. Detta efter att ha levt med vetskapen om att jag har Hjärntrötthet som följd pga min hjärnskada. Hjärnan kopplar bort annat som jag tänker på. Hjärnan får vila från de egna tankarna då. 
 


Har listat de böcker som jag mest ser fram emot att lyssna på i år.

Det finns många intressanta ljudböcker som släpps i år. Här nedan finns fem av dem. 
 

  • Micke & Miranda - kärlek på ålderns höst - Cecilia Johansson
  • När själen andas - Sara Dalengren
  • Låt mig gå - Casey Watson
  • Min bästa väns pojkvän - Anna Keiler 
  • Kan du älska mig? - Cathy Glass

Vilken av dessa är du mest intresserad av? Berätta i en kommentar nedan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar