torsdag 20 januari 2022

Årets Bokmål 2022

 


Katten Salt ligger ovanpå min första bok "Jag blev frisk av kärlek"

Jag har lyssnat mer på ljudböcker mer än vad jag har läst vanliga böcker, sedan jag började använda Storytel 2017. 

Började så smått att använda appen Goodreads för några år sedan. Tyckte till sist att det var jobbigt att komma ihåg att logga varenda ljudbok som jag hade lyssnat på. Tyckte att det bara bråkade med mig när jag skulle lägga in datum för start och slut för en bok i efterhand. 
1 år hade jag som mål att lyssna på 24 böcker. Det gick ganska bra. I år har jag satt upp som mål att lyssna på 12 böcker fram till årsskiftet. Har redan hinnit avverka en. Har 11 kvar. Slipper känna stor press på mig nu. Det finns de som hinner läsa många fler än mig. Har man satt upp ett mål som man känner att man klarar av, tycker jag att det ska vara det viktiga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar